Søk i denne bloggen

lørdag 23. februar 2019

Valentine kort laget for Scrappiness





Heisann, og riktig god fredag.



I dag har jeg laget et kort til en hjertevenn,
eller kjæreste.








Her har jeg embosset direkte på kortbasen,
med et stort bakgrunnstempel fra Hearrtfelt Forever Love.
Stemplet med Versmark og brukt gull embossingpulver fra Ranger.
Innimellom på teksten har jeg brukt vannfargene og fargelagt litt her og der.
Det gir en fin effekt.


Paret, som er fra Penny Black a Rose,
er stemplet med Versafine på akvarellpapir.
Har fargelagt med akvarellfarger fra Prima.
Jeg har brukt akvarellskrinene som heter Classsic og Pastell
Til slutt har jeg klippet rundt paret og montert det med 3D tape,
på et hjerte i samme serie fra Heartfelt Eyelet Hearts.
For å få litt dybde i kortet.
Teksten i hjertet er embosset med hvitt på sort Bazzil.











Inni kortet har jeg brukt samme hjerte som på forsiden.
Embosset teksten med gull,
 og brukt distressink Worn Lpstick på selve teksten og  rundt på kanten.









Da kan du gi kortet til kjæresten din....







Ønsker deg en fin og kreativ helg.
Lykke til med ditt prosjekt!



Klem fra Kristin






-MATERIALLISTE-

Embossingpulver: Ranger Gold, Hvit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...