Søk i denne bloggen

lørdag 23. februar 2019

Kort til jentebursdag.





Heisann!



Denne gangen har jeg laget et kort ved å bruke en tag die.
Jeg har valgt å legge den ene kutte kanten over brette kanten på kortet.
Da beholder du bretten samtidig som du får  formen til tagen.






Mønsterarkene er fra Prima sin serie flirty fleur.
Jeg liker så godt fargene i denne serien.
I tillegg har jeg brukt grå, hvit, turkis og sølv bazzil.
Bokstavene og beltet på kjolen har jeg pyntet med Glitter kiss.
Borden i hvitt nederst på taggen er fra Heartfelt.

Kjolen er en die fra By Lene dress.







Her ser du inne i kortet.
På venstre side har jeg laget en lomme med et kort i.
Her kan du da skrive en personlig hilsen.
Skoen er også fra By Lene.
På høyre side har jeg laget kjolen i en annen farge.
Panelet bak kjolen er fra Heartfelt. Det samme er selve tagen.

 






Paljettene på kjolen er fra KG.









Her ser du de flotte arkene til Prima bedre.




 



Her ser du baksiden.








Alle produktene jeg har brukt, får du kjøpt hos Scrappiness.no.


Ønsker alle en fin og kreativ helg!

Klem fra Kristin.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...