Søk i denne bloggen

torsdag 14. februar 2019

Hjertevenn





Heisann!



Utfordringen hos Scrappiness denne gangen er en skisse.

Jeg har laget et kort av bare Heartfelt produkter denne gangen.

Det er fra Floral Fashionista Colletion.
Stempler,die og mønsterark.

I tillegg har jeg brukt Coconut Swirl som base, lilla bazzil, sølv micro beads fra Prima
 Oxide Worn Lipstick, Oxide Seedless Preserves, Vellum,
hvit embossing pulver med glitter og Archival Violet.







Blomstene og smykket er stanset ut fra blokka.
Blomstene nederst i venstre hjørne er lager av vellum.
Embosset med hvit glitter og farget på baksiden med Oxide.







Jeg har stanset ut smykke, hatt og liten tag i lilla Bazzil
for å få de litt stivere.
Da er de letter å lime de på med 3D tape.
Dette for å skape litt dybde.






















Jeg har stanset ut ovalen og montert den på 3D tape.
For å skape litt dybde og i motivet.





















Håper du fikk inspirasjon til å lage noe du også.



Lykke til med ditt prosjekt.
Klem fra Kristin



-Materialliste_

Embossingulver hvit med glitter
Prills inne i blomster
Archival Violet







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...