Søk i denne bloggen

lørdag 15. juni 2019

Sommerhilsen





Heisann!



Det er tid for ny utfordring i bloggen til Scrappiness.

Dette bidraget er laget etter inspirasjon fra en fargepalett,
og sommer er tema.







Jeg har brukt Distress Oxide på panelet under.
Og en sjablong jeg har laget selv,
 av en dies med form som kanten på skyer.

Den ser slik ut:








Fargene jeg har brukt er oppgitt under materialliste.
Deretter brukte jeg en Thinliz fra Tim Holz med trær,
og stanset ut i sort.
Så monterte jeg på 3D tape, så det får litt dybde.



Inni ble det veldig enkelt.






Her er nærbilder.



 









Gleder meg til å se ditt bidrag.



Klem fra Kristin


-MATERIALLISTE-

Bazzil sort OP





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...