Søk i denne bloggen

mandag 18. juni 2018

Kort med fargelagt solhatt.





Heisann!



Riktig god mandag.
Ønsker dere alle en riktig god uke.

Denne helgen har jeg kost meg med å fargelegge blomster med daubers og Archival.
Jeg har stemplet med Versamark og embosset med hvit embossingpulver.
Så fargela jeg med de små trekantede skumputene til Heartfelt.
Det er enkelt og går ganske fort. Du trenger ikke være så nøye.
Siden du skal stanse de ut med diesen etterpå.

Til slutt har jeg formet de og limt på bitte små perler og glitter.








Her ser du de små perlene og glitteret.
Jeg har klippet opp motivet for å få det sentrert på midten av ovalen.





 








Inni har jeg fargelagt samme motiv, men ikke klippet de opp.














Alle stempel, dies og mønserark er fra Heartfelt.
Stempelputene er fra Archival.
Kortbasen er Bazzil hvit.

Lykke til med ditt posjekt!



Klem fra Kristin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...