Søk i denne bloggen

tirsdag 1. mai 2018

Blomsterkort med selvlaget blomst.





Hei!



Jeg har vært på online kurs hos Heartfelt.
Her kommer resultatet av det jeg laget.
Dette kortet er også vist i bloggen til Scrappiness.

Alle dies og stempler samt mønsterark er fra Heartfelt.
Blomstene er stemplet med Archival.
Fargelagt og formet for hånd.

















Blomstene er bygget opp med sirkler i tre forskjellige størrelser.
Montert oppå hverandre med 3D puter.
Deretter starter du med å lime på blomster.
Jeg har brukt limpistol, fordi det tørker fortere og blomstene sitter bedre fast.







Her ser du kortet på innsiden.















Ønsker deg en kreativ og god dag.



Klem fra Kristin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...