Søk i denne bloggen

tirsdag 19. juni 2018

Sommerfugl på brettekort





Hei!



I dag skal jeg vise et kort jeg laget til en godt voksen dame,
som liker å lese
Her har jeg brettet kortet og festet sommerfuglen på den ene siden.
Selve sommerfuglen er stemplet med Versamark og embosset med
hvit på akvarellpapir.


Deretter har jeg gnidd oxide stempelputene litt her og der.
Sprutet på rikelig med vann så det flyter i hverandre.
La det tørke godt før du stanser ut.
















Her ser du siden som ikke har sommerfuglen festet på seg.
Jeg har stemplet motivet med en grønn Archival farge og stanset ut med dies.
Begge er fra Heartfelt sin Butterfly serie.













Bøkene er fra Magnolia og stemplet på akvarellpapir.
Jeg har malt de med akvarellfarger og klippet ut motivet.
Montert de på 3D puter.
Deretter har jeg laget et bokmerke,
med navn som ligger bak bøkene.








Lykke til med ditt neste prosjekt!


Klen fra Kristin





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...