Søk i denne bloggen

onsdag 20. juni 2018

Bakgårdsblomster fra Heartfelt.





Heisann!



Siden det er så mye fotball på TV har jeg flyttet til hobbypulten min:-)

Jeg rakk å lage fire kort med solhatt blomsten i helgen.
Her kommer det ett til.

Stemplet motivet med brunt.
Så har jeg fargelagt med trekant skumputene til Heartfelt.
De tillater å være ganske nøyaktig, siden de har spissen.
Det gjør ikke noe om du kommer utenfor kantene,
siden de skal stanses ut med en dies.

Til slutt formet jeg blomsten fra baksiden,
limte på små perler og glitter.
Mønsterarket har såpass mye blomster at jeg valgte å ha kun en blomst.
Bakgrunnen er en rest jeg hadde til overs fra en annen dies.
Jeg farget den med brunt i kantene og svakt rosa i midten.
Limte den på med 3D puter.











Her ser du nærbilde av blomsten inne i kortet.
Valgte å bruke brun bazzil som kortbase.


























Lykke til med ditt neste prosjekt!

Klem fra Kristin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...