Søk i denne bloggen

fredag 22. juni 2018

Tusen Takk kort med blomster.





Heisann og god fredag!

Siden jeg elsker å fargelegge disse blomstene fra Heartfelt,
har jeg laget et kort til.
Det har jeg hentet fra bloggen til Heartfelt.






Alle stempel, dies, mønsterark, perler og glitter er fra Heartfelt.
Kort basen er hvit Bazzil.
Her har jeg stemplet blomstene i to forskjellige farger fra Archival.
Sepia i toppen og fern green på bladene.
Blomsterbladene har jeg brukt Vilted violet Distress Oxide.
Blomstene er fargelagt i samme farger.





Rammene inne i kortet er stanset ut i lys lilla Bazzil.
Diesene er fra Heartfelt Butterfly Kisses Decorative Die.














Ønsker alle en riktig god og kreativ helg.
Lykke til med dine prosjekter!

Klem fra Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...