Søk i denne bloggen

tirsdag 12. september 2017

Jul

Hei!
I helgen har jeg vært på Sarpetreffet for scrappere.
Der hadde jeg det utrolig hyggelig. Fikk masse inspirasjon.
Therese Johansen hadde en super demo på et brettekort.
Her kommer mitt første kort av hennes mal.
Lykten og bladene med bær er fra Hartfelt Creations.
Har brukt Memento stempelputer og en blender penn,
 til å fargelegge motivet med.
Måtte også ha på litt glassglitter.
Mønster arkene er fra Papirdesign og det ensfargede er fra Pion,

Her er første brett åpnet, hvor jeg valgte hjerter på mønsterarkene.


Dette er mittsiden på kortet. Lykten kan løftes opp, og du har masse plass til å skrive.



Her ser du kortet brettet helt ut.



Tusen takk for at du tittet innom.

Thanks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...