Søk i denne bloggen

mandag 11. september 2017

God bedring.

HEI!
Nå er det en liten stund siden jeg har laget noe,
men her kommer det et kort jeg har laget til et sykebesøk.
Motivet er fra Bildmålanrna og jeg har brukt akvarellfarger.
Mønsterarket i blått er fra Maja Design.
Rosen i vellum har jeg laget selv, de andre er kjøpt ferdig.
Teksten er stemplet og embosset i blått.
Den loddrette stripen er en glitterteip.

Stempelet jeg har brukt inni er fra papirdesign.
Liker at det er litt enkelt noen ganger,
 og synes det er fint når stempel fargen er litt mørkere enn arket.


Tusen takk for at du tittet innom.

Thanks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...