Søk i denne bloggen

tirsdag 16. april 2019

Mandala stempel og vannfarger.





Riktig god Påske!



I dag er det ny utfordring hos Scrappiness:
Lift en annen scrapper som inspirerer deg.




Her er kortet jeg har blitt inspirert til å lage.







Jeg har blitt veldig glad i Erum Tasneem sin stil.
Hun har en enkel og fin måte å fargelegge motivene sine på.




Jeg har brukt Marianne design sitt mandala Clear stamp.
Embosset det med Zing Opaque Finish på Canson Montval akvarellpapir.
Så skriblet jeg fargene i ring med Zig Clean Color Real Brush, vannfarge pensler.
Deretter sprayet jeg motivet med vann til slutt.
Lot det tørke.
Klippet rundt motivet og delte det i to.
Monterte det på Bazzil coconut swirl med 3D tape.

Så enkelt og veldig morsomt.



Ordet DU er stanset ut med bokstaver fra Memory Box.
Jeg brukte mønsterpapir 6x6 Pastel Foils.
"Er verdens beste" er et stempel fra Norsk Stempelblad og jeg har fjernet ordet du.








Inne i kortet har jeg brukt restene og stanset ut Dagen er din.
Som er en nydelig dies fra Papirdesign.













Gleder meg til å se ditt bidrag, og hvilken blogger du liker.

Lykke til med ditt nye prosjekt.
Ønsker deg en kreativ og God Påske!



Klem fra Kristin!



-Materialliste-
Embossingpulver; Zing Opaque Finish
Marianne design stempel: mandala


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...