Søk i denne bloggen

torsdag 16. mai 2019

Bryllupskort



Heisann!



I dag er det ny utfordring i bloggen til Scrappiness.
Oppgaven er: Hver dag er en fest. Tema feiring.



Da tenkte jeg at bryllup er jo en skikkelig fest,
 selv om det ikke er hver dag.
Så her ser du mitt inspirasjonsbidrag.









Jeg har brukt de fine arkene til Papirdesign sin bryllupsserie.
Det arket jeg har brukt heter: Eventyrbryllup.

Hjertene og blomstene er laget med stempler og dies fra Heartfelt.
Ringene er en dies fra Marianne design og bokstavene fra Xcut.






Paljettene inne i hjertet er fra Kort og Godt.
Blomstene er fra serien Floral Fashionista,
og Lush Lilac.
Lush Lilac blomstene er stemplet med VersaMark,
 og embosset med hvit glitter embossingpulver.
Floral Fashionista blomstene er stemplet med Archival Tea Rose.
På alle blomstene har jeg limt inn Heartfelt sine stamens perler.




 




Som du ser her er shakerdelen limt oppå kortbasen.
Jeg har satt 3D tape rett på acetaten og limt det fast på kortbasen.
Stanset ut et hjerte og limt oppå acetaten for å skjule tapen.
Jeg har hatt både paljetter og Diamond Dust inne i shakerdelen.






Bokstavene jar jeg stanset ut i sølv og limt utenpå acetaten.
Har også limt på halvperler på ringen.



 



Her ser du kortet inni.
Har brukt hjertet fra Heartfelt og stempel fra Kort og Godt S-149.



 




Her har jeg også brukt hjerte fra Heartfelt som heter Heart.
Stempelet her fra Kort og Godt M-249

 


 








 



Siste side på kortet er enkelt.








Håper du ble inspirert til å lage et kort med feiring.



Lykke til med ditt neste prosjekt.



Klem fra Kristin



- MATERIALLISTE-

                 Lush Lilac dies Lush Lilac Stempel, blomsterark, Staymens

Kort og Godt: paljetter
Archival: Tea rose
Memento: Gray Flanel





1 kommentar:

  1. Nydelig shakerkort! Et glitrende "JA", digger det. :-)

    SvarSlett

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...