Søk i denne bloggen

torsdag 15. november 2018

Juleprosjekt



Heisann!





Utfordringen hos Scrappiness denne gangen er juleprosjekter.

I mitt bidrag har jeg laget en dekorasjon, som kan stå til pynt i julen.
Jeg har laget denne etter et kurs jeg har tatt hos Heartfelt.
Det er brukt bare heartfelt produkter på hele prosjektet.

De får du kjøpt hos Scrappiness.

Denne malen kan brukes til bryllup og dåp også.
Dersom du har lyst til å lage maken, får du kjøpt kurset hos Heartfelt.

Prosjektet står utstilt hos Scrappiness.
Ta deg en tur innom, hvis du har lyst til å se den







































Lykke til med ditt neste prosjekt.

Takk for at du tittet innom.

Klem fra Kristin.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...