Søk i denne bloggen

torsdag 13. desember 2018

Julekort



Hei!


I dag starter en ny utfordring hos Scrappiness og her kommer mitt
inspirsjonsbidrag.
Denne gangen er det en fargepalett som skal brukes.




 



Her har jeg brukt en dies, Vintage Vinter fra Amy Design,
og stanset ut motivet i hvitt tre ganger.
Deretter har jeg limt de oppå hverandre, for å få dybde i motivet.
Bak motivet har jeg limt en mørk blå bazzil, som himmel.
Bak der igjen har jeg et panel i en lysere blå,
 og kortbasen er Coconut Swirl.
Da er det bare å lime på stjerner og pynte med snø.
Snøfnuggene er laget med hvit gelpenn.
Kantene på det lyse panelet er svertet med en blå Archival .









Her ser du hvor flotte stjernene og månen gjør seg på den mørke bakgrunnen.
De er fra Prima.
Jeg har også embosset God Jul i sølv.








Jeg har brukt Gliding polish Frosty sparkle kiss over hele motivet.
Det er ingen hemmelighet at jeg elsker glitter.
Og i disse juletider må det skinne litt ekstra.



Jeg har limt motivet på 3D tape for å heve det litt opp fra bakgrunnen.




Her ser du kortet inni.
Har stanset ut stjerner med en Martha Stewart Punch.
Og stemplet God Jul med en Arcival blåfarge.
Stempelet kommer fra Papirdesign.











Siste siden inni har jeg embosset med hvit embossingpulver.
Her har jeg brukt et en helt stempelsett fra Papirdesign.
Her er også kantene svertet med en Archival blåfarge.







Lykke til med ditt prosjekt!



Klem fra Kristin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...