Søk i denne bloggen

fredag 14. september 2018

Høst inspirert kort





Heisann!

Høsten er rett rundt hjørne, og da er det koselig å sende en liten hilsen.


Jeg har laget et enkelt kort på 6"x6".
Stanset ut mange blader i hvit kartong, med en dies fra poppy design.
Deretter har jeg farget de med distress, distress oxide og perfekt Pearl.
Jeg er jo litt glad i det som skinner litt ekstra.
Panelet foran som er horisontalt måler 6" x 1 1/2 ".
Panelet satte jeg 3D tape under og limte det oppå mønsterarket.
Da er det bare å lime bladene på langs panelet oppe og nede.
Hallo er en dies fra Kort og Godt.
Stanset ut tre stk. og limte oppå hverandre for å få det litt opphøyd.









Inne i kortet kar jeg stemplet en tekst og limt blader rundt.







Så har jeg gjentatt forsiden, hvor panelet som er horisontalt kan brukes til skrivefelt.



























 




Lykke til med ditt neste prosjekt!

Klem fra Kristin


Distress : Peeled Paint
Distress Oxide: Spiced Marmalde, Aged Mahogny, Valnut Stain, Fossilized amber,
                         Iced Spruce
Perfect Pearl Cappucino
Dies fra Kort og Godt og poppy design
Bazzil: Kraft, Vanilla, Java, Coconut Swirl
Stempel; KG M-249
Pastel Foils Mat Stack



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...