Søk i denne bloggen

tirsdag 23. januar 2018

Hei og god Tirsdag!


Før jul deltok jeg på et online kurs med Heartfelt Creations og Emma Lou.
Det var veldig inspirerende.
Jeg gjorde alt klart på forhånd etter deres oppskrift, slik var det enklere å følge med.

Alle dies og stempler er fra Heartfelt og jeg brukte Arhival og memento stempelputer.
Hvit Bazzil coconut swirl, dark kraft, foam til blomster og steaments/prills inni blomstene.
Masse glitter måtte også til.
Mønsterarkene er fra Heartfelt Winter's Eve.



Vi laget minialbum og konvoluttveske.


Minialbum.




















































Konvoluttveske med magebånd.
















Disse var veldig inspirerende å lage.
Kurset kan du få kjøpt hos Heartfelt. 


Klem fra Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...