Søk i denne bloggen

søndag 22. oktober 2017



Hei!


Nå har høsten kommet og jeg har vært en tur ute og funnet meg noen blader,
som har falt av trærne.
De har jeg farget bak med stempelfarge og trykket på hvite ark.
Et av kortene kommer her:














Bazzil: Vanilla, bark og hvit.
Mønsyerark i Orange og brunt (Har brukt rester til bladene), bakgrunn er fra Photoplay
Stempel fra stempelglede
Dies: tekst Sizzix og blader fra iostamps
Glossy accent
Memento på kanter blader morocco
Distress oxide valnut stain på kanter , fired brick og peeled Paint




Gå ut og finn noen fine blader med flotte farger til inspirasjon.

Ønsker alle en fin uke og takk for at du tittet innom:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...