Søk i denne bloggen

mandag 2. oktober 2017



Hei!
Jeg er så heldig å få være med som designer i teamet til Scrappiness.
Og i dag har jeg mitt første innlegg.
Ønsker å dele mine ideer med dere, og gi inspirasjon.
Gleder meg til å være en del av teamet!

-------

Mitt bidrag er inspirert av naturen og jul.
For å bli ferdig i tide med julekort, måtte jeg jo starte nå ;)







Motivet er stemplet og embosset på akvarellpapir.
Her har jeg brukt blending tool til å fargelegge.




Hjertene er laget rett på arket ved hjelp av Stickles glitterlim.




Teksten er embosset.



Lykke til med julekortproduksjonen, og jeg håper du fikk noen nye ideer!

Klem fra Kristin












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...