Søk i denne bloggen

søndag 6. august 2017

Album

Hei!

Her kommer side 7 og 8 av albumet,
Ikke så mye pynt her, siden arkene har mye mønster.
Har pyntet med papirtape med sommerfugler.
Enkelt og dekorativt.


Her er folden på side 8 åpnet.
Her har jeg brukt en ny dies fra Heartfelt, som jeg liker så godt.
De som kjenner meg, vet at jeg har en forkjærlighet for Heartfelt.


Her er den taggen som ligger i lommen til venstre på side 7.

Den kan brettes ut også,

Her ser du arket som ligger inn i posen fra toppen.

Det var bildene av albumet for i dag.
Fortsettelse følger..
Hyggelig at du følger med.
Tusen takk!
Thanks!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...