Søk i denne bloggen

torsdag 3. august 2017

Album

Hei!


Velkommen til min nystartede blogg.
Jeg liker å lage kort, album og alt det spennende man kan lage av papir.
 I sommer har jeg laget et album.
Jeg har brukt papirposer, tykk kartong og dark kraft fra bazzil som base.
Se tutorial på youtube mysistersscrapper.
Deretter har jeg pyntet med møsterark fra prima sin Rossi Belle serie. 
Alle kanter er svertet med valnut stain distress ink. 
Blomstene på forsiden er egenprodusert (Heartfelt og Martha Stewart).
Albumet inneholder ganske mange detaljer, så jeg vil dele det opp i flere innlegg.
Håper du blir inspirert.



Her ser du hele albumet fra forsiden.




1 og 2 side.
Øverst til høyre er det åpning i toppen på posen.
Der har jeg laget et kort som ligger inne i posen, som det kan limes bilder på.






Side 2
 hvor du ser kortet som ligger i posen.


Side to kan åpnes.






Her ser du innsiden.





Velkommen tilbake for å se resten av albumet:-)

Thanks! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...