Søk i denne bloggen

onsdag 17. april 2019

Floral Fashionista bursdagskort





Heisann!


I dag har jeg lyst til å vise et kort jeg har laget til en bursdag.
Her har jeg brukt stempler og dies fra Heartfelt Creations.
Jeg liker å lage blomstene mine selv,
 og her har jeg laget alle.

Floral Fashionista heter serien fra Heartfelt Creations.





Blomstene fra Floral Fashionista serien er laget av vellum.
Rosene er laget av Heartfelt sitt eget hvite papir.
Mønsterarkene er fra Prima.

Bladene er også selvlaget, det er også et sett fra Heartfelt.
Det settet består av stempler dies og en moald,
som former bladene.
Jeg har brukt Archival stempelpute til å fargelegge blomstene med.
Her har jeg brukt fargen Forget me Not.

Inne i blomsten av vellum har jeg limt på prills.
Rosene har jeg pyntet med glitter,
men det kommer ikke så godt frem på bildene.

Bakgrunnen er laget med en embossingfolder.




 




 




 




 




 





 










 





 








Håper du ble inspirert til å lage dine egne blomster.
Det er litt tidkrevende, men veldig morsomt.
Da kan du lage farger som passer til resten av kortet.

Lykke til med ditt neste prosjekt.

Ønsker deg en riktig God Påske!



Klem fra Kristin


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jaktvestkort til herre.

Heisann! I dag skal jeg vise et jaktkort, som jeg har laget på bestilling. Jeg har brukt et mønsterakr fra Piondesign,  som heter Muligheter...